Magiczny sposób na twarde paznokcie - gliceryna

00:10 3 Komentarzy






Dlaczego magiczny? Bo działa w kilka minut.


Dziś trochę niewłosowo, ale takie posty też czasami potrzebne.

Zupełnie przypadkiem odkryłam jak wspaniale działa gliceryna na moje paznokcie. Wystarczy że posmaruję je nią  i po lekkim "wypiciu" staną się o wiele twardsze.
Żeby podkręcić siłę efektu najlepiej jest stosować glicerynę na noc. Rano paznokcie są prawie jak tipsy. 
Jest to jeden z moich sposobów na zapuszczenie paznokci. Dzięki takiemu wcieraniu i masażu moje paznokcie sporo już urosły, a dodam, że długie paznokcie miałam ostatnio ok. 10 lat temu. Ciągle je obgryzałam, a gdy chciałam mieć długie one rozdwajały się i łamały. 
Teraz mam glicerynę :)

A tak się dziś żywiłam:


3 komentarzy

Skomentuj
KarolajnBy
Autor
14 sierpnia 2015 08:30 Usuń

Nigdy o tym nie słyszałam :D dzisiaj wypróbuję :).

Odpowiedz
avatar
Unknown
Autor
17 sierpnia 2015 17:50 Usuń

Też o tym słyszałam ;)
A jedzonko jak przepysznie wygląda ;)

Odpowiedz
avatar
Justyna.
Autor
21 sierpnia 2015 18:48 Usuń

Nie słyszałam wcześniej o tym sposobie, na pewno wypróbuję ;)
obserwuję :3

Odpowiedz
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.