Za co uwielbiam miętę...

16:22 6 Komentarzy

...a dokładnie herbatkę z mięty.


Właściwości:
  • zwalcza ochotę na słodycze
  • hamuje apetyt
  • reguluje procesy trawienne
  • działa przeciwskurczowo, przeciwpasożytniczo, przeciwwymiotnie i bakteriobójczo
  • pomaga się zrelaksować
  • łagodzi bóle mięśni i stawów.
Jak długo będę ją piła?
codziennie przez dwa tygodnie, jeśli efekty będą zadowalające to przedłużę kurację :)

Zależy mi głównie na hamowaniu apetytu, bo ostatnio strasznie ciągnie nie do słodkości. Mam też lekkie problemy trawienne, więc tutaj pokładam wszelkie nadzieje.

Z moich poprzednich doświadczeń wynika, że doskonale działa na nudności i bóle brzucha.

Tak więc, nowe wyzwanie czas zacząć! :)

6 komentarzy

Skomentuj
28 lutego 2015 20:45 Usuń

Ja jestem wręcz uzależniona od herbaty z mięty :))

Odpowiedz
avatar
28 lutego 2015 21:52 Usuń

Uwielbiam herbatę z mięty! ;-)

Odpowiedz
avatar
Ala
Autor
1 marca 2015 17:20 Usuń

Lubię herbatę miętową <3 chociaż ostatnio zaczęłam pić pokrzywę, niestety w smaku średnia ;/

Odpowiedz
avatar
1 marca 2015 17:22 Usuń

To jest właśnie różnica między nimi - jedna pyszna, druga nie :)

Odpowiedz
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.