Trzy miesiące bez farbowania włosów

17:48 4 Komentarzy


Ehh... dopiero trzy miesiące.

W tym miesiącu dwie aktualizacje włosowe, cóż. 


Wspominałam miesiąc temu o tym, że będę piła siemię lniane. Dodatkowo dołożyłam do tego skrzypokrzywę i duuuuużo wody każdego dnia. Efekty są, bo odrost wynosi ok. 3,5-4 cm, a to sporo jak na moje wolno rosnące włosy. 


Drugi dzień po myciu bez suchego szamponu się nie obędzie. Naturalne włosy są delikatnie obciążone. Pojawiło się trochę babyhair. Niestety ostatnio sporo włosów mi wypadło. Przyczyną była maska przeciw wypadaniu włosów. Ostatnio też towarzyszy mi zbyt dużo stresu, więc sprawę mamy jasną.


Od miesiąca stosuję balsam z żeń-szeniem i rzadko kiedy mam bad hair day. Końcówki są miękkie i jakby świeżo obcięte. Dziś akurat lekko suche. Wierzcie mi jednak, nigdy nie spotkałam tak cudownego produktu do włosów jak ten balsam! Moje włosy są po nim sypkie, miękkie i rozprostowane. Myślę, że poprawił ich kondycję.


Kolor włosów mam naprawdę nieokreślony. Dwa mycia temu nałożyłam maskę z gencjaną i lekką zmianę widzę. Dzisiaj też sobie nie pożałuję. W pochmurny dzień na zdjęciach wychodzi lekko rudy, w słoneczny - żółty. Obawiam się jaka kompozycja powstanie, gdy odrosty będą dłuższe.


Ostatnio podcięłam je miesiąc temu jakieś 2 cm. Teraz zyskałam 2 więc z długością jestem kwita. Zależało mi, żeby mieć taką kondycję w takim czasie. Już nie używam tak często oleju na długość - tylko na same końcówki. 


W tym miesiącu prawdopodobnie będę myła je codziennie. Tłusty odrost to coś okropnego.

4 komentarzy

Skomentuj
Justyna.
Autor
31 sierpnia 2015 18:43 Usuń

Ja od grudnia nie farbuję włosów :) Życzę powodzenia w zapuszczaniu :3
Też mam problem z przetłuszczającym się szybko odrostem.

Odpowiedz
avatar
Hilva
Autor
31 sierpnia 2015 18:48 Usuń

Początki są najgorsze, naturalny odrost jest niskoporowaty i wygląda na tłusty oraz faktycznie szybciej się przetłuszcza. Mi pomogły delikatne szampony :)

Odpowiedz
avatar
31 sierpnia 2015 19:10 Usuń

Fajnie, że coraz więcej dziewczyn decyduje się na naturalne włosy :)

Odpowiedz
avatar
31 sierpnia 2015 19:12 Usuń

Ja właśnie używam delikatnego, bo rozjaśniane włosy są zbyt porowate na mocniejszy. Można też liczyć na wcierkę z cytryny :)

Odpowiedz
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.