Walka z przebarwieniami - juvit C

16:59 5 Komentarzy


Dokładnie od 10 lutego nakładam na twarz juvit C w celu rozjaśnienia/wyeliminowania przebarwień po trądziku. Efekty są na razie mało widoczne, ale dobrze, że są.



Syrop jest przeznaczony dla dzieci z niedoborem witaminy C. Ma lepką konsystencję, więc niezbyt przyjemnie się go stosuje. Nie jest tak ciężki jak olej rycynowy, ale dość podobny do niego.

Nakładam go codziennie na czoło i miejsca na twarzy, w których są blizny trądzikowe.

Przed i po


Mój plan walki z przebarwieniami w ostatnim miesiącu wygląda tak:
Po południu, gdy jestem już w domu zmywam dokładnie makijaż i nakładam juvit C. Trzymam go przez resztę dnia, aż do wieczora. Przed snem zmywam go pianką do mycia twarzy.


Na noc nakładam olej lniany - ilość w zależności od tego czy cera jest sucha czy nawilżona. Jeśli jest nawilżona nakładam cienką warstwę; jeśli sucha trochę grubszą, ale nie tak, żeby olej ściekał :D
Olej lniany stosuję odkąd olejuję twarz(to będzie 3 lata) i z efektów jestem zawsze zadowolna. Rano cera jest mięciutka i nawilżona. Oprócz wieczoru nakładam go również po przebudzeniu tuż przed makijażem - to sprawia, że cera nie przetłuszcza mi się tak i jest promienna przez cały dzień poza domem.

Na marzec zaplanowałam już bardziej intensywną kurację, o której napiszę możliwie najszybciej. :)

5 komentarzy

Skomentuj
13 marca 2015 21:51 Usuń

Też walczę z przebarwieniami i polecam acne derm oraz maseczke ziemniaczana z cytryną :D no i naturalna pielęgnację :)

Odpowiedz
avatar
13 marca 2015 21:59 Usuń

Acne derm mnie dość ciekawi... Dzięki, postaram się wypróbować :)

Odpowiedz
avatar
14 marca 2015 22:04 Usuń

A próbowałaś olejek z jojoba ?

Odpowiedz
avatar
14 marca 2015 22:22 Usuń

Nie, ale z Twojego posta wyczytałam, że warto. Jeśli go gdzieś znajdę to się skuszę :)

Odpowiedz
avatar
21 marca 2015 15:52 Usuń

Tylko odstaw na lato, to jednak kwasy :(

Odpowiedz
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.