Co się wkrótce pojawi

00:59 0 Komentarzy

mam i ja nareszcie!
Nareszcie jest ten dzień! W sumie noc dopiero, no ale tłusty czwartek! Długo na niego czekałam.


 Przejdę do tematu.
Ostatnio udało mi się naprawić kilka rzeczy, zrobić duży postęp i zmienić podejście do każdego zadania. Chciałabym o tym napisać posty i poniżej przedstawiam tematy.
- Prawdopodobnie w piątek wybieram się do fryzjera, tym razem podobno doświadczonego. Mam nadzieję, że nie będę żałowała wizyty tak, jak poprzedniej. Zresztą nie idę na ścinanie tylko farbowanie. Muszę wziąć się za intensywną regenerację włosów, bo ucierpią przy rozjaśnianiu. Zdaję sobie z tego sprawę jak bardzo je zniszczę, dlatego już podejmuję kroki takie, jak olejowanie, czy podcięcie końcówek. Wszelkie etapy i postępy ukażą się na blogu.
- Stworzę post o walce z przebarwieniami po trądziku. Kupiłam wczoraj witaminę C i działam.
- Zrobię sobie akcję z piciem oleju.

Mój humor jest tak dobry, że nie umiem tego opisać. Wstanę o 7, bo mam naukę, ale koło 9 już będę w drodze po pączusie.

 Mix zdjęciowy z wczoraj:



jajka sadzone ze smażonymi kiełkami, ma ktoś pojęcie jakie to dobre?


strasznie polubiłam ten wystrój, oby się światełka nie spaliły(odpukać)













Dziękuję za każdy komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.